Papatya39 Gmzeabduygzefe 6 ay 27 günlük su an ama biz doğduğu günden itibaren hep frisolac kullandık bebeğim başka hiçbir mamayı kabul etmedi. Bulması zor ama gaz vs bir problem yaşamadık
pitircikk Rosettae siz internette hangi site ve satıcıdan alıyorsunuz, bir sıkıntı çıkmıyorsa alabilirim ben de :) gerçekten gaz yapmayan güzel bir mama similac
Rosettae pitircikk Eczanedeyim diye bir satıcı puanı 9,6 Defalarca aldım ordanpk şükür hiçbir sıkıntı olmadı Eczaneden aldığımla birebir aynı kokusu üstünde yazan heeer şey amblemi orijinal diye düşünüyorum
Beybi93 kasimonbes biz de hipp kullanıyoruz ama kabızlık yapmıştı aptamile geçmiştim kabızlığı devam etti tekrar hipe döndüm . Zeytinyağı koyuyorum çok zorlandığı zaman mamasına. Ama kilo alımı da pek iyi değil gibi o yüzden bebelac golda geçmeyi düşünüyorum ben de bugün
kasimonbes Beybi93 esim hem bebelac gold hem sma almisti deneyelim diye. Bebelac baya sevdi kizim 1.5 aylik o yuzden sma yi verdim degistir diye 😊 baya sevdi suan iyi gidiyoruz genelde herkes bebelac gold kullaniyor cogunlugumuz ona da guveniyorum biraz
A2B4 kkkkkkk1 Bebelac gold ,denemediğim mama kalmadı en iyisi bu.ama değişir bebeğe göre deneyerek bulacaksın
Ceylanbebek27 Rosettae Bende 4 aydır similac kullanıyorum sindirimi kolay gaz çok yapmıyor evet çok kullanılan bir mamaymış dışarı ülkelerde ,bebeğimde severek içiyor tavsiye ediyorum kesinlikle iyide kilo aldırdı 🍯🤗🤗
pitircikk Ceylanbebek27 ya ben de ilk oğluma similac kullanmıştım şimdi e bebekte yok diye almadım eczaneden alsam mı diye düşünüyorum ama bi ara toplatıldı ya similac mamalar o düşündürüyor beni, sma optipro kullanıyorum çok aşırı gaz yapmıyor ama similac daha gazsız bir mamaydı çok kararsızım 🤦🏻♀️
arenannesi01 Ceylanbebek27 merhaba bebegim 4 aylık bende az kilo alımı sim ilaç bebeğimiz kaç kilo iken kaç kilo aldı ve ay hatırlarsanız ve hangisi kullanıyorsun
Ceylanbebek27 Tüm mamaları denedim bebelac,pepti junior bebelac,aptamil,aptamil AR,similac en son noktamız oldu
Seymona Ffak merhaba bu damlayı mamaya mı katıyorsunuz . Benim bebeğim de 20 günlük bende gaz sorunu işin bu şekilde versem olur mu acaba , birde kusma yapmıştı damlayı direkt ağızdan verdiğimizde inşallah böyle bir sorun olmaz 🌸
Ffak Seymona biz silikon kaşıkla verdik yemişti ama mamaya da karıştırdığımız oldu. Sap simplex bitkisel bir damla zaten 260 lira zaten fiyatı ekonomik değil ama cok işe yaradı bizde. Bizde yeni dogdugundan itibaren kullanmıstık günde 8 damla seklinde sonra büyüdükçe 10 damla sabah 10 damla akşam verdik
Adakaybike kkkkkkk1 Doktor bize ya Sma ya da Bebelac demişti ben Bebelac alıp denedim memnun kaldık hala kullanıyorum 👍🏻 hiç bi kabızlık problemi vs yaşamadık
NukleerBaslikliKizz kkkkkkk1 Sma ile başlamıştık kızıma aşırı gaz yapmıştı golden goat ishal yapmıştı hippe geçmiştik 7 ay falan kullandık doyurucu olmadığını fark ettik bebelac gold kullandık 2 yaşına kadar
Kilicbebek NukleerBaslikliKizz 10bçuk ayında sma ile başladık baktım gaz yapıyor içtiği heran bitti bıraktık bebelqc öylesine almıştım elimde mama kalmayınca onu denedim ilk bi acaba oldum ama şuan sorunsuz ondan devam ediyorum. Ama öyle ciddi kilo artışlaro vs oldu diyemem sadece sorun oluşturmuyor kabızlık vs va
ikizannesi_1 kkkkkkk1 Benim sütüm bebeklerim 10 günlükken kesildi ve mecburen mamaya geçiş yaptık. Aptamil kullandık bir süre ama mahvetti bebeklerimi hem gaz hem de tuvalet sıkıntısı yaşadık. Bebelac denedik onda da farkeden olmadı. daha sonra SMA ya gectik ve çok şükür rahata erdik 🙏 e tabi şunuda unutmamak gerek her çocuk bir değildir bize iyi gelmeyen size veya başkasına iyi gelebilir👼
ikizannesi_1 MuhendisAnne- MuhendisAnne- ben de optipro kullanıyorum ve cokta memnunum kilo alımları da gayet güzel bebeklerimin
Nehir__ce Benim bebeğimde bir aylık oldu meme almadığı için bizde doğduğundan beri aptamil kullanıyoruz gaz sancısı çok aşırı oluyor eşimde hero baby almış denemelik bir hafta kullandık sanki onda daha az gaz sancısı oldu gibi bende mama arayışındayım açıkçası
annesininkuzusuu1 Nehir__ce bende smadan geçtim 10 gün oldu gayet güzel gaz problemi 4. Aydan sonra bitiyomuş
iremzeyd Nehir__ce mamasının içine bir çay kaşığı kadar zeytinyağı koyarsan gaz yapmaz ben öyle yapıyorum hiç gazı olmuyor
Naz50 kkkkkkk1 canım en iyisi golden goat benim bebişime yaradı kğ aldı gaz kabızlık yapmadı, deneyerek bulucan canım bende aptamil sma hip hepsi kabızlık yaptı Golden goat biraz pahalı ama yani iyi bir mama
Tubis_0 kkkkkkk1 aptamil aldık ilk içtiğini kustu hiç sevmedi sma optipro aldık sonra comforta geçtik gaz felan hiçbirşey olmadı çok şükür