Mdorukkk canım farklı damlalar var muhtemelen netira verdi sana göz doktoruna danısırsan torbased verrcektir bizde 2 aylığız 10 günlükten beri ugrasıyoruz 2 kere netira damla kullandık kendi kendimie youtunadan izlediğim masajları yaptım ama kendi göz doktorunun gösterdiği masajı yap burdakilere bakma yok dairesel felan ben gösterdim o masajı hayır dedi daha yukardan asagıya dogru sıvazlayarak yapacaksın dedi daireselde sadece ordaki mikrobu göz punarından dısarıya cıkarıyorsun biz bunu istemiyoruz asagıya dogru insin istiyoruz dedi yavas yavas faydasını gördüm yüzde 70 düzeldi buna biler binlerce sükürler olsun cok kötüydü cünkü şimdi hala devam ediyorum ve bebeğim gözünü bebek şampuanını elinle köpürt köpüğünü gözüne sür ılık suyla temizle cok yumusatıyor diğer türlü cok sert capaklr tahris ediyor en kısa zamanda sen git göz doktoruna masajı tam olarak göstersin