Mdorukkk biz şuan 2 aylığız bizimkide doğduğu günden beri çapaklanıyordu 5 günlükken damla verdiler damlayı düzenli kullanmaya dikkat edin günde 4 kere damlatılıyordu bi ara geçer gibi oldu diye düzenli kullanmamıştım maalesef bu yüzden 2 aydır geçmedi geçen hafta yine götürdüm hastaneye gözünden dolayı bu sefer damla vermedi yakın zamanda kullandığı için göz pınarına günde 10 defa dairesel şekilde masaj yap ve bebek şampuanıyla sil ve asla kuru temizleme pamuğuyla silme dedi doktorumuz ama ben bebek şampuanı kullanmadım kimyasal var diye güvenemedim bizim çapaklanmamız baya vardı hatta post açmıştım fotoğrafı var bakabilirsiniz her emzirmemde gozüne sütümü damlattım ve temizleme pamuğunu sütümle ıslatarak sildim 4 5 gün sonunda geçti fayda etmiyor diyerekten silmeyi bırakmayın bence şuan çok şükür geçti bizim çapaklanmamız 😇
Bizim çapaklanmamız baya çoktu ve gözü kızarıktı anne sütünü deneyin derim ben kesin sonuç aldım 😍