Tuanaveannesi
@Mdorukkk
Alternatif tıp derken çok geniş kapsamlı oldu. Ot çöple uğraşmıyor çok eski zamanlarda bikac hastalık varmis ökleme bezeme sarlık gibi bunları iyilestiriyor. Göz kapağı şişmesi ve göz sulanmasını da naneli şeker karışımı geciriyor. Aslına bakarsan nane cilt problemine iyi geliyor. Şekerinde iyileştirme özelliği var yaraya iyi geliyor. Su ile de göz kabagina yapışması sağlanıyor. Bu bezeme dediğimde kurdesen gibi vucutta çıkan döküntüler bunu geçirmek içinde odun külüne biraz tuz ekleyip su ile karıştırıp vücuda sürüyorlar sürekli tatlı şeyler ile besleniyorlar ve iyileşiyor. Odun külü mucize gibi bisey yaraları falanda çok çabuk iyilestiriyor. Arastirirsan külün nanenin şekerin faydalarını anlarsın. Eskiler herseyi bilir eskiden doğru düzgün iğne ilacmi vardı böyle böyle iyilestiriyorlardi kendilerini. Ben kimseye zorla yap demedim sadece tavsiye verdim. Yanlış bisey yaptığımı da düşünmüyorum…