Mamacitaa Herobaby nin kavanozları var ya ona mayalıyorum. Çok güzel tutuyor. Süte serçe parmağınızı koyduktan sonra 7 sn sayın 7 sn yede artık parmağınızın yanması lazım. Fırını biraz ısıtıyorum. ( 100 derecede 5-10 dk) bazen unutuyorum fırın fazla ısındıysa yoğurtları koyunca bir iki dk açık bırakıyorum kapağı. Bir litreye bir tatlı kaşığı derler ama ben bir yemek kaşığı maya koyuyorum. Sonra paylaştırıyorum. ( İlk zamanlar içim rahat etmezdi her bir kavanoza çay kaşığı uc ile yoğurt koyardım azıcık daha. ) Kavanozların kapağını kapatmadan fırını söndürüp fırın içine koyun, fırının kapağını kapatın. 3 saat kadar sonra oluyor aşağı yukarı. Sonra yine ağzı açık ya da bunun için kullandığınız nemi emebilen bir bezle kapatarak dolanın içinde 4-5 saat dinlendirin. Bir gün sonra yenebilir.