pasaklisinkukuli ben dikkat ederim hasta olmadığım sürece.ha dugunluk makyaj yapmam ama sabah kahvaltidan sonra geceliklerimi çıkarırım,tayt sweat tarzı giyerim dişimi fırçaların, saçımı orerim yada düzgün toplarım.yuzume pek bişey sürmem ama göz kalemi ve dudak parlatıcı nemlendirici tarzı şurup,parfüm sıkarım.kizimi da aynı şekilde. Ama tabi eşim benden daha dikkatlidir.asla eski,dizi çıkmış veya dar gelen vs biseyi ev içinde bile giymez.benden daha bakımlıdır o yzuden bende dikkat diyorum.daha doğrusu boyle yapinca kendimi daha iyi hissediyorum.