pasaklisinkukuli ben bakımlıyım ya sanırım. dogumdan sonra ilk 2 ay kendimi saldım. sonra dedim kendine gell. pijamayla durmayı sevmiyorum. pijama giyceksem bile gömlek pijama tarzı düz renkli şeyleri seviyorum dizi çıkmış eşofman veya pijama asla bulundurmuyorum. ful makyaj değilim ama uyandıktan sonra hemen hafif bir pudra geçip ruj sürüyorum bir iki fıs da parfüm. hem kendim de güne daha enerjik baslamıs oluyorum. bebek falan birsz bahane açıkçası. bunlar toplasan 10 dakikamı bile almıyor. her hafta bıyık aldırmaya kuaföre gidiyorum, ayda bir de pediküre giderim. manikür sevmiyorum. el ve ayak tırnaklarım mutlaka ojeli olur cok ssviyorum oje😇 böyle işte cok da bakım değil ama kendime saygı duydugum için yapıyorum açıkçası. eşim için yapmıyorum.