pasaklisinkukuli Tam yapayım diyorum sonra aklıma eşimin eve gelir gelmez dizi çıkmış sağı solu kaymış pijaması ile koktuga uzanacagı geliyor diyorum ne gerek var 😁
aylizinannesiii pasaklisinkukuli bacım ne bakımı yüzümü sabunluyorum sabah akşama kadar iki yaş sendromlu bebeyle aktivite yemek etrafı topla arada bir yudum kahve icebilirsem sonrasi tekrar döngü kendime vakit zor buluyorum
KUTAY61 pasaklisinkukuli hic uğraşamam makyajla kendime vakit kalmıyor ki zaten hevesimde kalmadi:)memeler sarkmış altta civcivli pjama dolasiyorum:)
pasaklisinkukuli ihtmozz dışarı çıkcaksak ben de yapıyom havam değişsin diye ama evde de bakımlı olun diyolar ama bilemiyorum
ihtmozz pasaklisinkukuli yok dışarı çıkmayacak olsa bile özel zamanlarda yapıyorum makyaj mesela bugün yılbaşı yaptım evlilik yıldönümünde yaptım gibi
Tasbebek_ pasaklisinkukuli ben ve polar pijamalarım çok mutluyuz 😂 eşimse gene ayıcığa bağladıysan diyip kendi köşesinde maç yorumları izlemede 🤣
elizabeth pasaklisinkukuli eşimin eve gelir gelmez dizi çıkmış sağı solu kaymış pijaması ile koktuga uzanacagı geliyor Ahahah çok güldüm ya 😂😂😂 öyle özel makyaj falan yapmam ama pijamayla da gezmem ev kıyafeti giyerim 😀
Minig-im pasaklisinkukuli genelde tayt ve üzerine dekolteli ya da dar bir üst giyerim 😀 pijamamı gece giyerim yatarken böyle giyinmek benimde modumu yükseltiyo acıkcası bazende onu sasırtırım bebis uyuyorsa bi mini elbise ince kilotlu corap stiletto falan 😀 ara sıra böyle giyinip birden geliyorum ben seni her türlü seviyorum diyor ama bence ara sıra böyle giyinince gözleri bile bi baska bakıyo😀
etikaram7 Minig-im senin yaptığın gibi yapıyorum ben de ama nedense eşimin gözleri farklı bakmıyor aynıdır 😂 malesef o öyle normalmişim gibi bakınca ben de vazgeçtim yapmaktan özgüvenim kırıldı. Aynaya bakınca o halime ben bile yükseliyorum ama bı erkek nasıl sıradan davranır aklım almıyor
sonbahar3 Minig-im evet evet kesinlikle bende ev kiyafeti arafa muhakkak dekolteli mini çoraplı elbise. Bi havası değişiyor falan 😁🤣🤣
Minig-im etikaram7 çaktırmıyodur belki ya da seninki gercekten her halinle aynı bakıslarla seviyor benimki numaradan öyle diyorsa 😀🤭 sen yap yine de kendinde uğraşmayı seviyorsan asla kırma özgüvenini 💖
kolonyalimendil pasaklisinkukuli genellikle makyaj olmasa bile üstüme başıma dikkat ederim. Bebeğim 50 günlük ondan fırsat buldukça kendi çapımda kendimi mutlu etmek için yapıyorum 😂 hele şimdi evdeyim artık hepten kendime sardım bi sürü bakım malzemesi korse filan sipariş verdim bahara dönüşüm muhteşem olsun diye 😂
tatlibiranneo pasaklisinkukuli Ben eşim için değilde kendimi iyi hissetmek için yapıyorum ben kendime bakım makyaj yapınca çok mutlu oluyorum kendime geliyorum
Cicibebe- Allah için ne makyjı 😂 saçımı tarayamadğm günler oluyor yanlış ama biliyorum bunu çocuktan ne zaman kalıyor ne hal kalıyor ne işler bitiyor pijamalarla geziyorum vallahi evin içinde bakımlı olan kadınlara hayranım
Sedfibomlksh16 pasaklisinkukuli Valla kafama göre bazen kendimden sıkıldığım oluyor telefondan açıyorum müziğimi sürüp sürüştüyorum saçımı yapıyorum o gün enerjim yüksekliyor iyi geliyor bence insana arada yapmak lazım bence 😀😀