deneyimli anneler umarım benim yorumuma da denk gelirsiniz . ben de 22 günlük bir anneyim. bebeğim uyanık olduğu her an gaz sancısı çekiyor. iki büklüm oluyor kızarıyor tuvaletini ve gazını yaparken. memede sakinleşiyor bıraktığım gibi ağlıyor. günde 2-4 saat arası durmadan ağlıyor. acaba benim bebeğim de mi kolik ? Ona biogaia ve metsil aldık. Sabah 5 damla biogaia veriyorum akşam metsil. Metsil etki ediyor gibi. ne yapmalıyım . hep aç ve uykusuzum 😓