Merhaba geçmiş olsun ,Bnm kızım bir yaşında ve ben bir yaşına kadar da biogai kulandim .oda kolikti çok kötüydü ,beyaz gürültü biraz olsun ağlama krizlerine iyi geliyordu ,onun dışında da uyku saati ne dikkat edin ,ağlama saati beliyse kriz gelmeden önce yatırın bende etki etmişti daha hafif atlatıyorduk