rivrivyapma simdi söyle soyleyeyim bebegim 3 ocakta tam 5 aylik olucak bu zamanları cok zor ama cok ozliceksiniz keske daha fazla kucagimda uyutsaydim benim bebegim gazli bi bebekti hep kucakta memede uyudu ve anne sutu sariligi da olmustu yapisik ikizdik sanki suan 5 aylik kucagimda gogsumde uyumasini yine cok istiyorum ama durmuyor ve eski emme istegi kalmiyor 3 bucuk aydan sonra hele 4 aydan sonra hic bikere emip saatlerce tok kalabiliyorlqr anın uyku tadini cikarin uyku icinde ayakta yürürken emzirip tam dalip memeyi bıraktığında yatagina yatirip nefesiniz ona degecek sekipde biraz beklemeyi deneyin sonrada biraz sutunuzuj aktigi bi sutyen veya gogus.pedi koyun bide biyle deneyin ama emin olun hepsi gececek cok kotu hissettiginizde bebegi esinize verip biraz dusun altina girin ve onun size ihtiyaci olduğunu bir daha 2 aylilk olmicani düşünün cok iyi gelicek hersey guzel olucak guzel anne 🥰