rivrivyapma benim bebeğimin de gazı olduğunda ilk 1-1,5 ay meme ile kavga ederdi. Gaz damlası masajlarla emme süresini 2 saate çıkararak gaz olayını kendi çapımızda hafiflettik. Memede uyuma konusunda 4 aya kadar bir sıkıntı olmadığını aksine bebeğin en çok huzur bulduğu yer olan memede uyumayın güvenli bağlanmaya katkısı olduğunu düşünüyorum. Umarım her şey yoluna girer. 🤍