Birbebetoannesi Siyahii Evet gün içinse enerji bitince akşam zor oluyor bakalım dün gece biraz motivasyon videoları izledim tekrar bu akşam başlıcam inşallah. Eşim Suriye görevine gidicek 6 ay annem ve kv dönüşümlü kalıcam iş yaptırmazlar bana :) onunda güvencesi var açıkçası
Esmanur0109 Birbebetoannesi ben de çalışıyordum 15 gğn önce sezeryan doğum yaptım tabi sezeryan olunca toplanmam zaman aldı Ama hemen başlayacağım Oğlumu 2 saatte bir emzirip yatağına koyuyorum İnşallah beklediğim gibi yapabilirim 🐣
Sut__kuzusu Birbebetoannesi evet bu sınav ne yazik ki düzenli çalışma ve istikrar istiyor çalışmadan yapılacak bir sınav değil hele ki alan da olunca. Kolay gelsin size istediğiniz gibi sonuç alırsınız inşallah
Esmanur0109 Birbebetoannesi amin inşalalh bugün yavaştan evimin temizliğini yaptım Çocuk da uyuduğunda boş oturunca vicdan azabı çekiyorum 😃
Manolya77 Zor işler bende bu sene için niyet ettim çalışmaya daha 3 aylık bebeğim bir düzenimiz yok sanırım 4. Aydan sonra yavaş yavaş oluştururum o zamanı o gücü bulmam gerek hala uykusuzluğa alışamadım gün içinde de zaten zombi gibi geziyorum sanırım beslenmeyle de alakalı karbonhidrat yemekten gına geldi kendimi enerjik hissetmem lazım ders çalışmak için 🙄
Birkullanici Siyahii coğrafya engin eraydın ,tarih ramazan yetgin , vatandaşlık emrah özkaraca ,gerisinediyemem. Eğitimde de benim hocamın hocaları güzeldie zeynep salman be diğer kadın hoca ismini unuttum . Fatih hocada iyidir
Alyaminel Birbebetoannesi maalesef hocam bu dönemdeki çocukla çocukla çok zor oluyor çalışmak Eşiniz uzman mi hocam ahhh keşke benim eşimde öyle bi göreve gitse de bende rahat edip çalışsam😀
Birbebetoannesi Alyaminel Astsubay canım da eşim destek oluyor ama benim oğlan durmuyor sorun orada. ☺️ İşte kv annemler bakar diyerek kendimi motive ediyorum 😇
Alyaminel Birbebetoannesi inşallah hocam 🥰 benimkiler çok uzakta maalesef o şansım yok inşallah güzel değerlendirirsiniz bu fırsatı 😊
Birbebetoannesi Alyaminel çok teşekkürler Elimden geleni yapıcam artık hocam , Allah emeklerimizin karşılığını boş çevirmesin :))
Birbebetoannesi Mutluefe aaa geçen sene Mardindeydik :) 2 yıl kaldık hatta oğlum orada doğdu😀 neresindeydiniz?