Mutluefe Birbebetoannesi benim istek bazen bir geliyor offf sabah akşam ders çalışmak istiyorum bazen de bir oluyor yerle birim 😀
Esmanur0109 Birbebetoannesi ben de çalışıyordum 15 gğn önce sezeryan doğum yaptım tabi sezeryan olunca toplanmam zaman aldı Ama hemen başlayacağım Oğlumu 2 saatte bir emzirip yatağına koyuyorum İnşallah beklediğim gibi yapabilirim 🐣
akidesekerii Birbebetoannesi 1 hafta oldu başlayalı coğrafya video izliyorum yarıladm, soru az çözdüm kaynağım kalmamış sipariş verdim sonra tarihe geçeceğim inşallah. ilk gk-gy bitsin sonra eğitime başlayacağım. Gurbetteyim, 2 yaş sendromlu bebemle yapmaya çalışıyorum 😃
Birbebetoannesi Mutluefe gerçekten bende öyleyim ne gizel çalışıyordum :( sizin bölümünüz neydi acaba
Birbebetoannesi Eomeoni 😇😇 ben tek tek çalışıyorum aynı anda yapamıyorum. Şu an matematikte ortaladım konuları bakalım
Sut__kuzusu Birbebetoannesi Geçen sene ve öncesinde YouTube da beğendiğim hocalarin videolarini izledim testler denemeler çözdüm temelim sağlam o yüzden şimdi test çözüp daha çok alana odaklı gidiyorum.
Siyahii Merhaba bende gen bilgisi öğretmenliği çalışmak istiyorum ama nerden nasıl başlasam videolar çok karmaşık geliyo sıraya koyamıyorum kaynaklarda aynı şekilde öneri bulamıyorum o yüzden başlayamıyorum
[silindi] Siyahii ben de henuz başlamadım ama naçizane öneride bulunabilirim. YouTube’dan benim hocam ve hoca webte kanallarına bı göz atmanızı tavsiye ederim çok güzel anlatılıyor umarım faydası olur
Birbebetoannesi Siyahii Matematikte benim hocamla başladım. Devam ediyorum. Sizin kontenjanlar iyi hocam , ben düz memurluktan şansımı denicem Formasyonda aldım ama öğrt alımları da düşük bizde
Birkullanici Siyahii coğrafya engin eraydın ,tarih ramazan yetgin , vatandaşlık emrah özkaraca ,gerisinediyemem. Eğitimde de benim hocamın hocaları güzeldie zeynep salman be diğer kadın hoca ismini unuttum . Fatih hocada iyidir
[silindi] Siyahii alan için bolca deneme çözmek en iyisi ablamdan şahit oldum az bişey konu ve bolca soru deneme ona çok iyi olmuştu o şekilde faydasını görmüştü belki size de iyi olur öyle
Alyaminel Benimde bölümüm coğrafya ama maalesef hiç çalışamıyorum 1.5 yaşında kızım var asla izin vermiyor üstelik geçen hafta yandı şimdi hiç izin vermiyor sizin çalışmalarınız nasıl gidiyor
Birbebetoannesi Alyaminel Çok geçmiş olsun hocam, benim de oğlum 1.5 yaşında 2 yaş sendromu da başladı bu ara. Aslında güzel çalışıyordum her akşam eşim görev gitti 1 ay yoktu o ara bir boşladım hala toplayamadım
Alyaminel Birbebetoannesi maalesef hocam bu dönemdeki çocukla çocukla çok zor oluyor çalışmak Eşiniz uzman mi hocam ahhh keşke benim eşimde öyle bi göreve gitse de bende rahat edip çalışsam😀