Birbebetoannesi 1 hafta oldu başlayalı coğrafya video izliyorum yarıladm, soru az çözdüm kaynağım kalmamış sipariş verdim sonra tarihe geçeceğim inşallah. ilk gk-gy bitsin sonra eğitime başlayacağım. Gurbetteyim, 2 yaş sendromlu bebemle yapmaya çalışıyorum 😃