Gkcylmaaz normal klasik yemekleri yapıyorum ama çok alengirli yemek yapmıyorum annem sık sık gelir o yapar bazen eşim yapar bazen dışarıdan yeriz bazen kayınvalidem gönderir çocuktan önce düzenli yapıyordum ama şimdi yapmıyorum zaten yemekle de aram yok günde bir öğün yiyorum rejimdeyim hedef 55 😂 eve yemek girmese de olur çok aramıyorum yaşamak için yiyorum eşim de çok mesele etmez düzenli yemek olmuş olmamış takmaz