Timurcan valla canım tecrübe konuşuyor kendini bildin bileli öyle ise bunyen dünyayı önüne koysalar nafile. O yüzden zorlamayıp alisican yapcak bisey yok. Kendimi bildim bileli hep 47 48 im. Asla şaşmaz. Suan da oyleyim 47 mesela. Benim yedigim seyleri görenler ağzı beş karış açık kalıyor bunları ben yesem yarim dünya olurum diyolar. Ama bunyem bu yapcak bisey yok olmuyor yani