Timurcan her yöntemi deneyen biri olarak söyleyeyim hiç birisi kalıcı olmuyor o tozlar diyetisyenin verdiği mama denilen içecekler kullanıp kilo alıyorsun bırakınca aldığın kilolar gidiyor fos kilo yapıyor yani. Ben de 44 kiloydum hamilelikte 65kilo oldum doğumdan sonra düzelmiştim bi korona olduk stres iştahsızlık bi anda kilo verdim daha da alamıyorum. Şu an zorla 50 kiloya çıktım o da uyku problemim vardı ve bebeğim aşırı zor bi bebekti depresyona girmiştim psikiyatri ilacıyla biraz yedikçe uykularım da düzene girince toparladım