Deletedmom_39 Sekeranne4 ah ahhh geçen yıl Doğu ekspiresindeydik 🙈🙈 bu yıl annede yemek kaynanada çay çerez 🤪🤪 tabi çok şükür bebişimizle 3 kişi gircez
Mevam- Gryffindor bende diyetteyim ama o gün bir şey yapmayı tercih etmekten çok güzel bir sofra kurmayı seviyorum eve bolluk bereket getirdiğine inanıyorum sizde bir gün kaçamağı yapabilirsiniziz bence
Gryffindor Mevam- Eşim diyete girdiğinde ölüm diyeti gibi diyet yapar ağzına bir şey koyması mümkün değil 😃 o yüzden yeşilçay içip kuruyemiş yeriz sadece diye düşünüyorum. Tanıyorum onu bozmaz diyetini
Mehmetseliminannesiiii joyfulmom aynen canım öyle gerçekten ne yapalım Rabbim eksik etmesin hiçbirini yanımızdan🤲🏻
Yeniesyenianne Sekeranne4 arkadaşlarla evde oyun gecesi 💃🏻 bebeklerimizin izin verdiği sürece tabiiki 😁
Lunaluu Sekeranne4 ailemle olacağım oğlum için havai fişek alacağız bugün. Geceye kadar dayanamaz ama 8 gibi çıkar atarız 😅.
Kbrbisi28 Kizimla basbasa olacagim 😁🤭 esim calisiyor pastanede oldugu icin o gun cok yogun olacaklar birde o gun annemin dogum gunu ona mi gitsem ki diyorum birde
Seymanur9 Sekeranne4 yanımızda 4 çocuk ve bizde 4 yetişkin oalrak biryere gidecegiz . Çocuklar olduğu için alkolsüz biryer olsun istedik . Belediyenin sosyal tesisi var burda oraya gidecegiz . Konsepti alkol olmaması dışında diğer heryerle aynı şekilde
Arenimo Sekeranne4 Evimizde olacağız eltim ve kaynımı davet ettim hep beraber güzel bir yemek yeriz TV izleyip şarkılarla kop kop🤩
seninananbirmelektioglum Sekeranne4 oglumla evde o oda senin bu oda benim gezeceğiz arada balkonada gideriz değişiklik olur 😄