Sekeranne4 eşim ben 3 aylık ikizlerimiz annem babam kardeşim anneannem köpeğim ve kedim cümbüş cümbüş bir Yeniyıl partisi bizi bekliyor. Üniversite dahil her yıl ailemle geçirdim eşimle sevgili ve nişanlıyken de o da bize katılmıştı. Evde hep birlikte oluyoruz tüm bir yıl birliğimiz mutluluğumuz bozulmasın diye. 🥰🥰🥰 Yine güzel bir sofra kurarız tek fark ben bu yıl içemeyeceğim emzirdiğim için kefirle süt çayı ile eşlik ederim artık. 😂😂😂 Rabbim herkese sağlık, mutluluk, bereket dolu bir yıl nasip etsin. 🤲🏻🤲🏻🤲🏻