Sekeranne4 eşimin iş arkadaşları ve eşleriyle birlikte yemeğe gideceğiz. Kızımı alacağım oyun alanı var gideceğimiz yerde. 6 aylık oğlumuda ablama bırakacağım. Uyku saatine denk geliyor, biz gidip gelene kadar uyur inşallah, uyanırsada teyzesiyle girsin yeni yıla 😅