Whatornot Sekeranne4 doğum günüm ve hayatımda ilk defa dışarıda kutlamak istiyordum kızım ikinciye kalp ameliyatı oldu enfeksiyon riski olduğu için evden çıkamıyorum PTT+ bir pasta keserim😂
Mehmetseliminannesiiii joyfulmom bende aynı eşim görevde olur büyük ihtimalle bende oğlumla evde oluruz
Gryffindor Eşim kaç sene sonra ilk kez evde olacak inşallah diyetteyiz bir de aksi gibi 😃 oturup TV izleriz takılırız heralde
Mevam- Gryffindor bende diyetteyim ama o gün bir şey yapmayı tercih etmekten çok güzel bir sofra kurmayı seviyorum eve bolluk bereket getirdiğine inanıyorum sizde bir gün kaçamağı yapabilirsiniziz bence