Ben ilk gün verdim. Gaz çıkarmaya başladı. İyi geldi sandım. Ama gece gazdan başladı ağlamaya. Bu ilaçta birşey var bence sahte de olabilir. Bir de bunun bigaia yazanı var. İnternette gördüm. Bir harf farklı sadece. Daha ucuz. Bence bu işte bi iş var