Lonelymom Kızlar bebeğimde üç aya kadar sancı yoktu. Biogaia başladım bir haftadır. Bebeğim çığlık çığlığa geceleri. Bu damla azaltıcağına artırdı. Niye böyle oldu kullanmıcam. 250 lira para verdik. Yazık oldu
birbebekbirannee Lonelymom bende bebeğime kullanmıştım başka bi dr kullanma demişti ishal mi olmuştu tam hatırlamıyorum ama kötü bi olay yasamıstık
Minik-1 Lonelymom ilk bende onu kullanıyordum etkisini görmedim nurse halveys bitkisel şurup aldık çok şükür çok iyi geldi
yorgunbeybii Lonelymom bebegime kullandım coook memnun kaldım rahatlayıp uyuyodu bünyeden fark ediyo heralde 🙄
pitircikk Minik-1 ben de nurse harveys colex şurup almayı düşünüyorum da sadece sancısı olunca mı veriyorsunuz yoksa düzenli mi kullanıyorsunuz
Lonelymom Kızlar aslında gaz problemimiz fazla yoktu ben bunu prebiyotik olduğu için almıştım açıkçası gaz damlası kullanmayı düşünmüyordum sağlıklı bir şey niye böyle oldu ben anlamadım
Kucukprensss Lonelymom probiyotik degilmiş canım bu bize eczacımız dedi onun probiyotik olanı 1000 küsür müş bosu bosuna alma kullanma dedi
Minik-1 Gollik akşam bi başlıyordu ağlamaya çok fenaydı bunu doktorumuza danıştık öyle aldık çok iyi geldi bize ama siz yinede doktorunuza danışın her bünyeye farklı da gelebilir . Umarım bian önce sıkıntısı geçer 🤍
Kucukprensss Lonelymom bide gaz damlasını kullanmayı bırakın da deneyin benim oğlumada sürekli kullandım ama gerek yokmuş meger simdi daha rahat kullanmadan siz yediklerinize dikkat edip kimyon çayı flan içerseniz belki bebişe gerek yoktur
Lonelymom Kucukprensss gaz damlası kullanmıyorum zaten. Hiç kullanmadım bir haftadır biogaia sadece kullandım
Lonelymom Angelangelll naptınız peki. Yok yere mahvettim bebeğimi yaa bi haftadır kıvranıyo çocuk. Çok üzüldüm
Zehrakrts Lonelymom ben sap simplex kullanıyordum bebeğim sancısı bitmedi gitti sonra bitince dediğiniz damlayı aldım uykuda bile gaz çıkarır oldu rahatladı sancısı da bitti çok şükür demek ki bünyeden bünyeye değişiyor Allah acil şifalar versin bebeğinize 🥺
Zehrakrts Lonelymom evet sancı girince benimkide öyle oluyor arada bir çok oluyor sancısı sanırım uykudan uyandığı zamanlarda oluyor Allah bebeklerimize sağlık sıhhat versin inşallah
biradamavisi Lonelymom sanırım 2 aylık falandı oğlum. Biogaia verdi doktor çocuk bi içti ertesi sabah 5 te bi başladı bütün gün ağladı