Bende onu kullaniorm hatta hala kullanıyoruz.Aslinda bize de çok iyi gelio.Neden acaba öyle oldu.birde söyle birsey var biogaia bağırsak düzenleyici yani genelde rahat bir şekilde tuvaletini yaptırıyor.gaz damlası olarak ben vicol kullanıyorum.organik tamamen.Tabi bebekten bebege değişiyor demek ki çok geçmiş olsun.🙏birde sabah tok karnına 5 damla veriyorum biogaia.