elifinannesi95 biz normalde aralik ayinin yardimini ocak ayinda alacaktik ya gecen acikladilar yogun talepden dolayi odemeyi yilbasi oncesine cektik diye . Yani odeme 1 hafta filan öne cekilmis oldu oyle dusunun. Dogalgaz da elektrikle beraber buyuk ihtimalle gene herzamanki tarihde ayin 6 7 sinde yatar. Yattigi zaman ptt kurum ödemelerinde gorunuyor zaten