Balkupum2505 şöyle söyleyeyim size yanlış hatırlamıyorsam ilk kez temmuzda başladı ödemeler. Temmuz odemesi yine temmuz sonunda yapılırken Ağustos ödemesini Eylül’ün ilk haftasi yatırdılar. Ve bundan sonra da öyle devam etti. Yani agustos ayı içerisinde hiç ödeme yapmayıp geç verdiler. O yüzden her ayın ödemesi bir sonraki ayin ilk haftası verilmeye devam edildi. Açıklamayı okudum evet ama dediğim gibi Aralık odemesini ocakta vermek yerine aslında zamanında vermelerine erken diye bahsetmiş. Tabi yine sizin fikriniz saygı duyuyorum. Nasıl düşünmek isterseniz . Annemin de bu yüzden kafası çok karışıyor sürekli anlatıyorum.. mesela son ödeme olan Haziran ödemesini takip eden temmuz ayında yapıp destek paketi programı biticek tarzı bir cümle vardı ordan anlayabilirsiniz. bir ay geriden geliyorlar. Sonuçta maaşınızı ay sonunda değil de diğer ayın başında alınca o ay boşa calismis olmuyorsunuz sadce geç almış oluyorsunuz gibi düşünün. :)