elifinannesi95 gittiğiniz kurumda size söylerler. Ben ptt kart olmadan kimliğimle alabilicegimi düşünerek gittim(buradan gördüğüm için oyle demiştim ) oyle vermedi bende ptt kart bekledim. Ozamanlar yeni olduğu için ellerinde yoktu bir gün öylesine sormaya girdim hemen verdiler.
Yardım ona yatıyor ondan çekiyordum
Dogalgaz yardımı da şöyle oluyor
Faturanızla birlikte gidiyorsunuz pttye
Yardım nekadar çıktıysa o kısmı ödeniyor kalanı siz ödüyorsunuz.
Kartlı dogalgaz aboneliginiz varsa eğer onda da karta yukluyorlar
Benim yüklediler ama niyeyse olmadi gidip bidaha soracagim