Aysegul93 neden ? Benim kızımda 3 aylıkken anne diye ağlayarak uyandığını biliyorum bu sizin bebekle ne kadar konuştuğunuza aynı kelimeleri ne kadar söylediğinize bağlı kızım şuan 9 buçuk aylık anne baba abla abi ver gel mama meme diyor hatta bunları birleştirip söylüyor örnek veriyim sizi anne mamam, babam geel, anne ver gibi gibi maşallah diyim bu arada tüm yavrularımıza 🌸