mizmizpera Sule22 ya kızlar normal baba seviyor ama babasının peşine ağlıyor benimkisi babayı görünce heyecanlanıyor onun kucağındayken kimseye gitmiyor daha neler neler sanki adam çocuğu başkasından yapmış getirmiş ben bakıyorum gibi hissediyorum artık 😂😂😂
Ecemilay Iremvrgn-11 ayyy benimki bugün kalktığından beri anne anne diyor 🥰🥰 inşallah iyice konuşmaya başlayınca baba diye nispet yapmaz 😂😂😂
3yasakadarsifirekran Sule22 İlk baba dedi 7 buçuk aylıkken 😒 şimdi 1 yaşında veeee çok net ANNE DİYOR 🥹🥹❤️❤️
Elifkc Sule22 6aylikken ilk anne dedi daha sonrasında bülbül olduk maşallah. Şuan.anne baba dede mama anene gel kedi bide kedileri görünce maav diyo,😁 9ayligiz