Sule22
3.5 aylıkken net aannie dedi ve devam etti annnneeeee diye nn ye bastırarak ben yokken bağırıyor arkamdan ,,, ben odada yokken , babasının kucağındaysa etrafta ben yoksam
Annnnemm diye seviyorum taa gebelıkten beri bence onun etkısı
Yok artık deyip bana inanmayanlar olacaktır yada belki yaşayanlar vardır
videoları varda atamam tabi