ikikizannesi cocuk gekisimi ve egitmeni olarak soyluyorum, bebeklerin konismalari asamalidir, ilk once tek jarfleri cikarirlar a e i ih sonra ikilemeye baslarlar ba ba, de de, ma ma, ga ga, za za, tabi bunlari o anki heyecanina bagli olarak hizli ve ya yavas söylerler yavas soylediklerinde anlasilmaz ama hizli soyleyince baba dede mama oluuor, fakat bu konusma asamasi olarak sayılmıyor, sadece ikileme yapiyor bebekler yani harflerle tanismaya basliyorlar, ne zaman ki bebekler kisa iki farkli kelimeyi birlestirmeye baslarlar tey ze, an ne, kar des gibi yani bilincli bi sekilde konusma asamasi, iste o zaman konusmaya baslamis ve soyledigi ilk kelimeler bu donemde cikan kelimeler olarak kabul edilir 🤗 o yizden telaslanmayin, bebeginiz konusmuuir sadece ikileme yapıyor 😁 ama konusmasi cok yakin, benim kizim 2 yasinda ba ba de de ikilemelerinden sonra ilk teyze dedi 🤦♀️😂🤔 tabiiki teyze anne yarisi ama anneden once söylemesi cok kiskanmistim 😂😂 sabirsizlikla bekliyorum anne demesini, siz de merak etmeyin daha konuşuyor sayılmıyor eğer cok tekrar yapiyorsaniz, kelimelerin bilincine vararak konusmaya basladiginda ilk anne diyecektir, pes etmeyin 😍😍💕💕