el1ff ayy sizi cok cok iyi anliyorum benim de 2 bebegim var biri kiz 2 yasinda suan 4 ay emdi, disimden dolayi antibiyotik tedavisi gördüm, antibiyotik kullanirken nasil emzirmem gerekiyorsa doktorumun dediği gibi emzirdim 15 gun kadar güç bela emdi sonra tadi degisti sanirim sutumun ilactan dolayi hep kismaya basladi sonra istemedi kendiliginden birakti, icime o kadar dert olmustu ki, sonra oglim oldu suan 3 aylik doya doya emzircem dedim dis sikintisi ceksem bile aglarim geberirim yine de emziricem dedim, dogdu, idrar yolu enfeksiyonu gecirmistim hamileyken bir de cok agir jastalik atlattik kizim esim ben 15 gun yatak dosek 3 umuz de atesler icinde yattik, siurekli oksuruk falan ben saniyorum ki i kadar oksuruk dogumu tetikledi 37 bucuk haftalikken dunyaya geldi oglum doktorlar gunu normal erken dogum sayilmiyir dediler fakat iltihaptan dolayi oglumun vucudu toksitlenme yapmis yara icindeydi yuzu vucudu 😔 kaninda da iltihap a sebep olmuş tam 7 gun yenidogan yogun bakim unitesinde kaldi, ben de sutumu sagarak gonderdim hep sutumu, sagarken ayri agliyordum beklerken ayri, anne otelinde kaldim 1 gun kalabildim, kizim daha toparlanamamisti cunku hastaydı, hep ona sarildim hastaneden cikana kadar oglum hep agladim, bi yandan korktum uzuntuden sutum kesilirse ya emziremezsem diye, o kadar zor bi durum ki Rabb’im o unitenin basinda bekletmesin kimseyi insallah, suan 3 aylik oldu cok sukur emiyor, 1 hafta ayri kaldik ya emmezse diye bile cok dusundum ya beni tanimazsa kabullenmezse diye, ama anne otelinde kalip 1 gun emzirdim doktor kontrolunde, cok sukur haken de emiyir hatta gittigim gun, hemsiresi dedi ki uslu cocuk hic agkamayan cocuk bugun hic durmuyor surekli agliykr, muhtemelen sizin kokunuzu aldi özlüyor dedi o kadar huzur doldu ki icimi, butun korkularim endiselerim o gun yok oldu, ayri da olsa annesini bilirmis cocuk, babam da heo derdi bebek annesini bilmez mi diye ama o anki psikolojiyle insanlarin soylediklerine inanmiyor insan, Rabbim bu donemlerimizi bol sutle gecirmemizi nasip etsin, hepimize süt kokulu günler diliyorum 🙏💕💕