Neler hissediyorsunuz?
Emzirmek bence dünyanın en güzel şeyi. Bebeğim 3 aylık , 1 bucuk ay sürekli ağlayarak emdi psikolojim bozulmuştu ama buna rağmen bebeğimi emzirmeyi hep çok sevdim hala da aşkla emziriyorum ve bebeğim ne zaman istese emziriyorum hiç saat tutmuyorum hiç saate bakmadım , geceleri de her 2 saatte uyanıp emmek ister hiç dakikasını kaçırmas bazen çok yoruluyorum ama yinede çok güzel bişey saatlerce emzirip yüzüne bakabilirim. Sanırım bu duygu da karşılıklı bebeğim de şimdi aşkla emiyor böyle memeyi görünce nasıl heycanlanıyor başını sağ sola yolluyor memeyi tutabilmek için elleri ayakları oynuyor her kucağıma aldığımda biaşı direk koltuk altıma koyuyor 😍 Hatta gebeanne diyr bir instagram sayfasını takibe almıştım orada anne sütü ile ilgili çok güzel postlar paylaşıyor daha çok seviyorum. 🥰