Ayhis bir dönem biberona alıştığı için sütümü hep sağarak vermiştim 4. Ayına kadar. O dönem çok eksikliğini hissetmiştim. Bağımız zedelendi gibi hissediyordum. ( Bağ kurmak sadece emzirmek ile sağlanmaz elbette, mama veren her anneye saygılar. Bende günde 1 kere mama veriyorum çalıştığım için) Memeye döndürdüm şuan 9 aylık hâlâ emiyor beni çok şükür. Çok çok çok muhteşem bir duygu. Kucağıma aldığımda agzini kocaman acarak memeyi beklemesi, emerken bana o gülüşü, rahatlayıp uyumasi hepsi hepsi çok güzel. Şimdiden düşünüyorum Allah izin verirse 2 yaşına kadar emzirirsem nasıl birakacagim diye, şimdiden duygusalim. Allah her anneye nasip etsin emzirmeyi🙏