Eylulunannesi18 Benim eşim astsubay değil zaten uzman çavuş. Şuan geçici bir süre nöbetçi astsubaylık yapıyor sadece buna geçince çalışma sistemi değişti normalde de 24/24 çalışıyordu. Sürekli nöbetçi astsubaylık yapmayacak yani iki türlü de çalışma saatleri çok iyi demek istedim, çalışma sistemi öncelik olması lazım yoksa gittiğiniz yer güzelde olsa pek bir şey anlamıyorsunuz. Mesela kalabalık şehirler tercih etmemeye bakın görev yoğunluğu çok olur daha küçük ilçe tercihlerinde rahat edersiniz ama dediğim gibi her il ve ilçe aynı olmayabilir bunu da araştırarak öğrenirsiniz.