nur-nr_123 Eylulunannesi18 izöir sosyallik açısından çok iyi ama iş yükü fazla bnce eşim ¾ yerinde çalıştı uzak dueun derim iş yoğunluyla alakalıysa
_YanakReisinAnnesii Naturall bende buraya bir bursa jöh iliştireyim 😂 gelmeyin arkadaşlar berbat leş 😬😂😂
123PrensAnnesi123 Umutveannesi merhaba bende duzcedeyim ama memleketim burasi esim uzman çavuş jandarma tanisabilirmiyiz 🤗
123PrensAnnesi123 Birkucukeylulmeselesi merhaba benimde esim uzman bende duzcedeyim fakat eesim başka yerde tanisabilirmiyiz 🤗
Defnemmm1 Eylulunannesi18 Manavgat side jandarma kampında çalışıyor uzman jandarma eşim gayette memnunuz çalıştığı yer mükemmel zaten çalışma saatleri ilk başta değişik geliyor ama evine geliyor sürekli evinde de oluyor ayda 3 defa felan nöbeti oluyor yazın çalışma saatleri farklı kışın da normal mesai gibi
Defnemmm1 Eylulunannesi18 bizde doğudan geldik ikinci yılımız olacak burda doğuda eşim eve gelemiyordu burası bize mükemmel iyi geldi 😄
Btl711 Eylulunannesi18 Samsunun ilcesindeyiz is yogunlugu yazin artıyor onun harici 24 istiraat mesai seklinde calisiyor esim .24 cu oldugunda eve gelemiyor onun harici rahattik bizde doguya gidicez bakalim hayirlisi olsun hakkimizda
Minzilikuymak61 Izmir focada esim jandarma komando önceden nobet tutardi 24.48 simdi 8.5 caisiyor hafta sonuda evde😊
Fgnc1307_ Minzilikuymak61 konuyla alakasiz ama uzman jandarma maaşı ne kadar eşim de uzmanlık düşünüyor da
Minzilikuymak61 Fgnc1307_ esim de kesintiler cok oluyor oyak vs ama en son yanlis hatirlamiyorsam 15700 filan almisti ocakda ne olur ama bilmiyorum canim
dygusalmom97 Eylulunannesi18 arkadaşım vardı bingölde ilçelerine bile eş götürüyorlar sizin nasıl öyle olmuş anlamadım.Hala bir sürü arkadaşımız var jandarma,komando,özel harekat biz de çok yakınız bingöle sizin niye öyle oldu acaba
Eylulunannesi18 dygusalmom97 hayattaki şansımız bende anlamadım ki aslında baslarindaki komutandan da kaynaklariniyor bnce