Nazlican Sürekli temas halinde olmak yani. Hiç olmasın anlamında demiyorum. Temas, şefkat, sevgi göstermek bunlar bebeğin en temel ihtiyaçları tabi. Ama sürekliliği Temas bağımlılığına tabi ki yol açacak. Kaçınılmaz son. Bunun acısı da yetişkin olduğunda çıkıyor. Özellikle erkek bebekler için sorun bence. Ayrıca bilmiyorum bence güvenli bağlanmayı sarsıyor. Bu kadar temas bağımlısı olan bebek siz olmadan durmayacaktır. Mutlu olmayacaktır. Siz bi yere gittiğinizde, işe başladığınızda zorluk çekecek. Avunmayacak. Biliyorsunuz güvenli bağlanma sizden ayrıldığında bunu rahat kabullenmesini, el sallayabilmesini gerektiriyor. Ben öyle düşünüyorum. Her şey dengeli olmalı bence. Bağımlılığa dönüşmemeli. Fazlası zarar. ✨