Nazlican merhaba. oğlum kolikti ve kolik annrleri beni anlar 4 ay göğsümde uyudu. hiç bir yerde uyumuyordu başka. her ağladığında karşılık verdik 24 saat ten teması halindeydim. gözlerine bakarak konuşurdum hep. ayaktayken sürekli kucagımda gezerdi. güvenli bağlanma için bence tek bırakmamak ilk aylarında sürekli birlikte olmak gerekir. bir de kolik döneminde babam yanımdaydı yoruldukça babamın kucağına verirdim, bilgisayar başında, tv izlerken, çay içerken o da çok temastaydı ve babama karşı tuhaf bir bağı var bence ona da güvenli bağlandı😂