Nazlican Hanımlar sanırım güvenli bağlanma bebeğimizin hayatının devamı için oldukça önemli bir faktör. Peki güvenli bağlanmaları için ne yapıyorsunuz ? Nasıl bir yol izliyorsunuz ? İlk ben başlayayım🤭 Sürekli temas halinde olmaya özen gösteriyorum özellikle gece korkarak,ağlayarak uyandığında (bizimki temas bagımlısı oldu cıktı😄) -Ağladığı zamanlar kucagıma alıyorum ağlasa bile öyle ağlamasını söylüyorum. -İhtiyaçlarını karşılıyorum. -Sesimi yükseltmemeye çalışıyorum. 😄
Lalinn Nazlican benimkinin güvenli bağlandığını düşünmüyorum çünkü uyutmak bir meziyet bizimkini ve ben bazen sinirlerime hakim olamıyorum🙄
3yasakadarsifirekran Nazlican Güvenli bağlanmada en önemli şey bebeğinizin ihtiyaçlarını o ağlamadan karşılamak diye düşünüyorum .( beslenme, alt temizleme, uyku )
Senazeynep3425 Göz teması, yumuşak ses tonu ile konuşma, uyuturken ninni söyleme, öpme ve gögsume yatırma 💞 yani umarım güvenli bağlanmıştır 🙏
RYASAR Bende aynı selilde yapiyorum kızım daha 2 aylik bazen huzursuz oldugunda kucağımda uyutuyorum banyo yaptırdığım da oda sıcak iken ciplak koynuma yatiriyorum bu aylarda kucak çok önemli kucağa alıştırma diyip duruyorlar fakat bu da bir gelişim süreci hiçbir çocuk kucağa alışmaz tam tersi güvenli bağlanması ilerki zamanda kendi başına olması icin cok önemli. Birde onun ismi geçen sakin tonlarda şarkı uydurup söylüyorum kendimde bir Pädagok olarak onun ihtiyacını karşılamaya çalışıyorum🤗
Nazlican RYASAR Yaa ne güzel, bence de kucaga alışmasın diye almamak yanlıs. Alışsın sanki ne zamana kadar alacagız ki :) bi zaman sonra istesek bile alamayacagımız kadar büyüyecekler. Bu günlerin tadını çıkartmak lazım 💕
OglumAlp RYASAR biz o aylarda hep kucakta uyuttuk eşimle 😍 yaslanır yumulur uyurdu tadını çıkarın Hiç de kucağa alışmadı valla
Nazlican Lalinn Öyle düşünmeyin, bağlanmıştır sadece dönem dönem huzursuz, huysuz olabiliyorlar ki bence normal dertlerini anlatamıyorlar ne kadar zor olmalı.. Bizde insanız evet kendimize hakim olamayabiliriz ama unutmamak lazım ki onlar hiçbir şeyin farkında değil :)
Nazlican Nurberamom Ahh, tüyler diken diken gözler dolu dolu oldu bile 🤗 Çok güzelmiş gerçekten ve çok doğru şeyler, teşekkür ederim video için. Bence arada izlemek hatırlamak şart. Gerçekten etkileyici..❣️
Esra25eylul Nurberamom dun bebegime biraz bagirdim uyumadigi icin o kadar kötü hissediyorum ki kendimi anlatamam bu video beni daha da kotu etti nasil bagiririm ya bazen sinirlerime hakim olamıyorum
Nazlican 3yasakadarsifirekran Evet o da önemli tabi ama bazen bizde yetişemiyoruz 😑 ve maalesef bolca ağlamayı tercih ediyorlar😄
AliEymenmoms 3yasakadarsifirekran kesinlikle bende oyle dusunuyorum ve karsiligini aldim bebegimde bunun.
Perilice20 3yasakadarsifirekran 3yasakadarsifirekran çok doğru temel güvene karşı guvensizlik döneminde temel ihtiyaclarin karşılaması güvenli bağlanma için çok çok önemli 👍
Nazlican TheMomm Hepimiz her zaman düzenli yaşıyoruz bence😄 bolca ağlıyorlar hatta bizler şaşkınlık içinde kalıyoruz, bir onu unutmuşum eklemeyi, onu da tamamlıyoruz hepimiz el birliği ile🤣
NilD3fne Nazlican Merhaba☺️ kesinlikle her şeyin farkındalar bunu inanın araştırdığınızda şok olacaksınız ve nasıl bu kadar algıları açık ve kayıt altında bir beyinleri var diyeceksiniz. Anne karnından itibaren biizm duygularımızı anlayan bebekler doğduklarında da bu becerilerini arttırarak büyürler. Bazen çok bunalmış ve davranmak istediğimiz gibi davranış olabiliriz ama en azından artık bilinçli olarak daha farklı davranmaya devam edersek bebeğimizi kazanabilirz hiçbir sey için geç olmamış olur. Sizin de hepimizin de bebekleri güzelce bağlanırlar güvenli bir bağ oluşur umarım aramızda ☺️
3yasakadarsifirekran Nazlican Tabi ki yetişemediğimiz anlar oluyor insanız robot değiliz sonuçta. Çoğunlukla ihtiyaçlarını karşıladığımız taktirde güvenli bağlanma oluşuyor.
Nazlican Esra25eylul Bazen hiçbirimiz sinirlerimize hakim olamıyoruz,üzülme lütfen. Geçici bir dönem oldugunu bil sadece, 💜
Nazlican NilD3fne Farkında değil derken hayatla yeni tanısıyorlar, herşeyi bilerek yapmıyorlar, ve dertlerini anlatamıyorlar vs vs yani o manada söyledim :) Dediklerinizde cok haklısınız yoksa, :)
Lalinn NilD3fne hem de herşeyin farkındalar bu yüzden de kendime aşırı kızıyorum yani öyle bir travma elbette yaratmıyorum ama biraz kızıyorum işte annem duruma müdahele etti fakat🫢Sonuçta ben de onun kızıyım o da bana kızabilir😁