Mlssss Hiç üzülmeyin kızımda öyleydi.geçecek emin olun.Şuan ben kızımı dolap önlerinden alamıyorum.Ki kızım kahvaltı bilmez çorba içmez yemek yemezdi.Ama şimdi herşeyi yiyor.Ben yaptım çocuğu bu şekilde.Sürekli farklı yemek sundum her gittiğim yerde yemediği için sıkıntıydı:(Dışarı çıkamaz olmuştuk.Şimdi en azından pide falan yiyor.Yanımda yemeklerle gezerdim ne manyakmışım yemiyorsa yemesin.Doktorumuz bırak o yiyeceği zamanı biliyor zorlama dedi,alternatif olmasın demişti.Ana yüreği dayanırım her öğün farklı yesin ama 1 gün öncesinin çorbasını içmesin diye diye çocuğu seçici bir çocuk yaptım.Valla şimdi hiç takmıyorum.Yemiyormusun tamam o zaman sana sürpriz yok diyorum oturup yiyor.Sürprizde dondurma en sevdiği şey,biliyor yemezse vermem ödülünü.Ben böyle çözüm buldum valla.Gün geldi aç yattı ama sonunda kazanan ben oldum.İnşallah sizde atlatırsınız çabucak