gamgun arkadaşım psikolog, onun desteğini aldım aslında bu konuda. Kaç öğün olduğuna takılmak bir hata başlarda, çünkü mesela bazen kahvaltı tabağını akşam bitirdiği oluyordu. En sonunda bitirince zaten sevdiği bir yemeği yapmış oluyordum ve yatmadan onu yiyordu. Artı olarak istediği bir meyve veya züber yeme imkanı sunuyordum. Bu şekilde şükürler olsun düzene girdi. Benim için önemli olan yememesi değil, seçiciliğini düzeltmekti. Şu anda mesela kahvaltısını hazırlıyorum, doydum dediği an tabakta kalsa bile kalkabiliyor masadan, ki kalan az oluyor genelde. Artık onu da sunmuyorum diğer öğünlerde.😊