İlk doğduğu zamanlar, uykuda gülümseyişi.
Sonraki aylar uyandığında “aauuugu bu bu guu du bu” gibi sesler çıkararak anne baba ben uyandım mesajı verişi.
6-7. Aylarında aynanın karşısındayken kendi kendisine kur yapışı, gülüşleri.
Dönmeye çalışırken kilodan zor dönüşü. (Şimdi zayıfladı☺️) emeklemeyi çözemediği zamanlarda, emekleyip uzanması için koyduğum oyuncağa gel gel işareti yapması 😬
İlk emekleyişleri, babası eve geldiği an, hızlı hızlı emekleyip, onun kucağına çıkması 😍 (baba sevdalısı kız)
Şu an 16 aylığız, bayadır yürüyor ve şu sıra en sevdiğim hareketi olarak ayırd etmekte zorlanıyorum
Günden güne çeşitli hareketler öğreniyor. Öyle de cimcime ki.
Ama kaş yap dediğimizde kaşını çatışını, burun burun yapışını, öpücük yapışını seviyorum çok.
1-2-3 gucuuukk dediğimde boynuma sarılıyor, öpüyor. Bir de bir yerimi sıkar gibi yapıp aaahh dememi istiyor sonra gğlğyor. Eriyorum o an 😋😋