RmznElf merhaba , hangi hastaneye gittiniz, benimde kizim 30 aylij hala parmak ucu yürüyor ortopediye götürdüm lqslar gergin amaleyrlik yok dedi fizik tedavi rehabilitasyon gönderdi kayıt artırdık egzersiz sırasını bekliyorum 1 hafta geçti aramadilar henuz size nasıl egzersiz verdiler