koalanin
Ortapedihe gittik - herhangi bişey çekilmeden elle muayene etti asıl tendom kısalığı dedi elle egzersiz yapın dedi 1 ay bakalım .( Bu beni tatmin etmedi fizik tedaviye sedan randevu aldım bu sefer .)
Fizik tedavi Dr - yine herhangi işlem yapmadan elle muayene etti ve asıl tendomu kısa olduğu için : yoğun yüksek tabanlı plastik yürüme afo ' su almamızı tavsiye edip elle kendimizin egzersiz yapmamızı istedi gönderdi .
Afoyu hazirlayacak olan protez üretim teknisyeni de muayene yapıp bu şartlarda Afo yapamayacağını bu çocuğun ayağının çok sert olduğunu ve düzenli bir devlet destekli fizik tedavi yapılması gerektiğini tavsiye ederek başka bir fizik tedavi Dr görülmesi gerektiğini önerdi ve Afo yu yapmadı hatta Dr afoyu yanlış bile yazmış reçete olarak dahi yazmamış yapılacak Afo ile tarif edilen afo uymuyor bile ya bir Dr nasıl böyle yanlış birşey yapabilir ben bunu yaptırsam Belkide çocuğuma daha başka sorun ortaya cikaracakti .Evde yapılacak egzersizle bu iş duzelmezmis asla .
- Bir fizik tedavi Dr na başka bir hastaneye götürdüm hatta bugün muayene yapıp ilk önce çocuk nörolojisinin görmesi gerektiğini önerdi ve kesinlikle rutin bir hastanede fizik önerdi dusunebiliyormusun ..
Adı çocuk norolojiden sıra bulmaya çalışıyorum araya birde tatil girdi …..
Şuana kadar yapılan tüm yöntemlerin yanlış olduğunu ve bize epey zaman kaybettirdigini düşündükçe sinirleniyorum … Bir protez üretim teknisyeni Dr dan daha çok bilgili olduğunu da düşünürsek canımızı kime emanet ediyoruz bilmiyorum. …