Beyzdgn burcukose psikolojik olarak çok yipratici sizi çok iyi anlıyorum. Bende neden diye çok düşündüm. Bı nedende bulamadım yani. Doğuma iki ay kala doktoruma karar verdim. O kdr zaman bir sürü kişiye gittim hiçbiri içime sinmemisti. Gerçekten şansım o oldu diyebilirim. Beni psikolojik olarak çok rahatlattı. Eminim başka biriyle olsaydı doğumum doğduğu gün basitçe olcak işlem bile olmazdı yani. Ama emin olun bunlar kusur degil. Sorunda değil. Eğer sağlığını etkileyecek bir şey olmazsa ben altıncı parmagada bir işlem düşünmüyorum. Biz anneler onları her şekilde çok sevdiğimiz için ve çok düşündüğümüz için çok tedirginiz ama pozitif olmazsak hem bize hem bebeğe dahada zarar. Amniyotik bant nedir onu anlayamadım doğrusu bir bilgim yok. Bende çok garip bir hamilelik yaşadım. Hareketsizlik durumu gerçekten çok kötüydü. Ve buna hiçbir doktor hiçbisey diyemedi. Evet anormal bir durum ama gelişim iyi gidiyor bilemiyoruz oldu cevap hep. Bebeğim kanala sıkışmış. Normal doğum beklerken son anda sezaryen olduk. Ama o bile o kdr zor olduki sikistigi için. Fizik tedavi aldık. Çocuğum elleri yüzünde durdu iki ay ayakları toplu durdu anne karnı pozisyonlari devam etti. Hoş şuan o kdr hareketliki karnımdaki çocukla alakası yok. Tonla gariplik oldu ama yaşayacağımız biseyler varmış elimizde olmayan onları yaşamış olduk. Takdiri ilahi. Yorgunum biraz ne yazdım çok bilemiyorum yanlış ifade ettiysem kusura bakmayın. Velhasıl canınızı sıkmayın. Elinizden geleni yapın. Gerekli olanları halledin ve dua edin. Uzulcek şeyler değilmis bunu çok sonra anladım bende doğduğu an yaşadığım şokla o günü nasıl gecirdigimi bilmiyorum ama daha buyuk sorunlar var diye teselli ettim kendimi. Bu sorun değil onların yanında dedim.. inşallah sizin bebeğinizde sağlık sıhhat içinde güzel güzel büyüsün 💐💐
burcukose Beyzdgn aynı şekilde düşünmenin olgunluğuna çok geç vardım ona kendi canimami yanayım bebeğe mi yanayım oldum .ölümden döndüm ve dedim ki Rabbım bana da sağlık ver ki çocuğuma şifa bulmak için ne yapayım ne edeyim sağlıkla dusunebileyim. İnanın daha yeni kendime gelebildim devamlı hastanedeyiz ve çok yıpratıcı oldu bizim içinde
Beyzdgn burcukose özel değilse neden ölümden döndünüz doğumda ne oldu merak ettim. Evet gerçekten her şeyin başı sağlık. Allah’ım bizlere güç kuvvet versin onlara güzel bakabilelim
burcukose Beyzdgn özel değil canım. Öncelikle hamilelik böbreklerime dokundu protein kaçağı yaşadım hastaneye yatırım oldu .Rahimde uterus unicorn diye bir çeşitmiş yani sadece sağ tarafta rahim var .bundan kaynaklı da bebek hep sağda yatıyordu . Makat gelisli olduğu için sezeryana alındım , fakat ameliyat esnasında atoni yaşadım yani o da şu demek rahim normalde açılıp kapanıyor fakat benim rahmim açılıyor ama kapanmıyor bu da ağır kanama yapıyor. Kan kaybından ölüyordum
Snglt Seymatugraipek aynen benimki de öyle doğduğumda annem açalım demiş doktor ileride kocası beğenmezse açtırın demiş gülmüş 😀 şimdiye kadar tek sorun polislik sınavında olmuştu
AliEymenmoms Beraninannesii club foot deformitesi mi vardi skzde de .bizim de ayniydi sol ayak ice donuk .hastaneden taburcu olduk aninda alcilama basladi.alti alcilama oldu asil tendonu gevsetildi .simdi ters bot giyiyo 15 aylik .ayakkabilarini cok seviyo cikardigim zaman ayagina giymeye calisiyo.
Beraninannesii AliEymenmoms Evet Pevli bebeğim 🥲 Cift ayak bizim ikiside içe dönük . 6 aylık benim oğlumda anane babanne pis bu ayakkabılar at gitsin çıkar gitsin diyor sürekli. Çok kızıyorum onlara güzel cici ayakkabı diyin ileride bana zorluk cikartmasin diyorum . Bide masajini bile oyuna vuruyorum alışsın aglamasin diye . Ama bizimkiler hala çıkar at gitsin kafasında.
Dilaraarslan Beraninannesii yazdıklarınızı okudum da benimde kızım kalça çıkığı ameliyatı oldu o ameliyattan çıktıktan sonra ki o hali benimde gözümün önünden hiç gitmiyor Allah kimseye yaşatmasın bizimde ayak bileklerinden göğsüne kadar 2 buçuk ay alçıda kaldı
Beraninannesii Dilaraarslan Gelmiş geçmiş olsun bütün kuzularimiza . Gerçekten bı anne için çok zor bir durum . Bide bebek diye yanında kaldım hep her halini gördüm çok çok kötüydü.
burcukose Linosh biz de sol ayakta parmak yok , sag ayakta amniyotik bant sendromu var yani bir ip dolanmış gibi bogum, sag el parmakta da incelme ve bogum var , sol el parmaklarında sindaktili ve bogum var 😔 ah ah
AliEymenmoms Beraninannesii aman diyim sakin .ben ne guzel ayaklari varmis ayakkabilari ciciymis diyorum .ben de ozeniyorum cesit cesit ayakkabi giydireyim diye ama sagligi onemli ileride zaten istedigi ayakkabiyi giyecek
Beraninannesii AliEymenmoms Tabiki bizde her anne gibi güzel ayakkabilar patikler giydirmek isteriz heves ederiz ama sağlıkları için şimdilik bunlara mecburuz . Laf anlatamıyorum işte . Ben yinede hadi oğlum cicilerimizi giyelim diyorum şimdiden bilincine yerlessin diye .
Linosh burcukose mikrocerrahi de parmak yapilabiliyor mu araştırdınız mı. Sindaktili kolay. Dua edin sağlıklı ben de ilk basta cok ama cok üzülmüştüm simdi artık uzulmuyorum onlar bizim ne olursa olsun evladimiz insallah guzel bir omru olsun
AliEymenmoms Beraninannesii cok sukur etrafimdakilee oyle bi tavra burunmedi bizim son uc haftalik alcida alci ayak bilegine basi yarasi yapmksti yara iyilesmedi hemen doktor bi yandan hemen atele girmesi lazim diyodu nasil zorluktan gectigimizi bildikleri icin destek oldular tek korkum ayakkabiyi tasiyamaz duserseydi masallah 10 aylikken yurudu simdi yurumek soyle dursun kosuyo .insallah bi kac aya gece atelinden kurtulcqz gunduz bot yatarken atel seklinde ilerliyoruz
AliEymenmoms Beraninannesii ters bot icin kac yasa kadar dediler size bize doktor uc yas dedi ama ortez yapilan yerdeki teknisyen ben yillardir bu isin icindeyim yedi yasina kadar giysin dedi
Beraninannesii AliEymenmoms Bizde emekleme yada yürümeye başlarsa afo’ya geçeceğiz . Bebeğiniz ne zaman döndü acaba benimki hala donemiyor Dennis Brown kullanıyoruz şuan . Acaba ağır mi geliyor hala. Bide kendi başına ayağa kalkıyor koltuktan destek alarak ama emekleme dönme hala yok ☺️
Beraninannesii AliEymenmoms Bizim doktorumuz ileriye yönelik pek konuşmuyor hala atel kullanıyoruz 23 saat. Çok iyi ilerliyorsunuz dedi sadcee.
AliEymenmoms Beraninannesii biz dennis brown hic kullanmadik bizimki direkt afoydu .o yuzden her hareketi rahatti .o agir geliyo cogu cocuk ayaklandiginda da sikimtisini cekiyo ama benm doktoruma cift ayak pevli birini yonlendirmistm bebek sekiz aylikti ve istemiyo diyolardi iki ayagina da afo dedi doktor cocuk da ailesi de rahatlamisti
AliEymenmoms Beraninannesii komando gibi surunurdu ilk zaman dort aydan sonra bizimki cok hareketlenmeye basladi belki emeklemeden yuruyenlerden olcaktir bebeginiz .