kizannesi06 çok koymadan kullandım. 6 aylıkken kullanmaya başladım; emekliyor, koltuklara tutunarak ayaklarının üstüne tam basıyor ve duruyor. Ellerinden tutup adım da attırıyoruz ilk 3 adımla başladık sonraki gün 5 adım, 7 adım aşamalı alıştırmalar yapıyoruz. Şimdi 10 aylık koşacak neredeyse ☺️