kizannesi06 hiç bindirmedim bindirenleri de doğru bulmuyorum. Sırf kendim rahat edecem diye cocuga emzik verenlerden, rahat edecegim diye yürütece koyanlardan olmadım. Anneysen bakacaksın o çocuğa yapacak bişe yok. Eşim evde yoktu 3 ay ve bebegim cok aksi zor diş çıkaran geceleri uykusuz dogalgazsız falan çok rezillik çektim ama genede yapmadım . 10 aylıkken yürümeye basladı ilk adım arabası aldım cok faydasını gördüm. Bel sağlığı için bebegin koyulmaması ve dogal bi şekilde yürümeyi öğrenmesi gerekiyor.