Benim oğlum 8 aylık, herkes zararlı dediği için almamıştım ilk adım arabası hediye gelmişti ama henüz onun için erken. Ablam yürüteç verdi bu aralar az az koyuyorum. Emekliyor ve bazen gerçekten yürüteç kurtarıcı oluyor. Yalnızım bazen hiçbir şekilde oyalayamıyorum vallaha yapacak bişey yok akıl sağlığım bozulacak yoksa 😂