Zlm Bu kafa yapınız çok kötü. Kadın çalışmıyorsa kocası ne verirse onu mu harcasın ? Nerede ev ekonomisi ? Kazanılan paran haneye aittir, kişiye değil. Maaşımı eşim bilir, ben de onunkini bilirim. Aldığımız primler vs her şeyi biliriz. Ne gelmiş ne gitmiş bunu ikimiz de bilmeliyiz. Siz bu şekilde kadını eğer çalışmıyorsa ekonomiden direk sıyırıp atıyorsunuz. Çalışıyorsa kendi kazandığını yesin, çalışmıyorsa kocası ne veriyorsa onu harcasına geliyor söyledikleriniz. İkimiz de birbirimizin maaşını, gelirini giderini bildiğimiz için çok şükür evimizin de bereketi yerinde. Bu ay iyiyiz; bu ay biraz duralım kararını kocam değil ikimiz verebiliriz. Bu para kazanmadığım dönemde de geçerliydi. Kişisel alana saygı derken, geri kalan her şeyi atmışsınız.